Szenzációs magyar siker – Garázscégből vált óriássá

Ma már kevesen vannak, akik ne ismernék az amerikai Nasdaq-on is jegyzett LogMeIn nevét, hiszen a Magyarországról induló cég egyszerű megoldást adott arra kérdésre, hogy miként lehet könnyedén elérni egy mobil eszközről egy távoli gépet. Azt azonban kevesen tudják, hogy a cég felvirágoztatásában a forradalmi ötlet mellett egy jól összeszokott fejlesztői csapatra és egy olyan […]

Szerző:

Ma már kevesen vannak, akik ne ismernék az amerikai Nasdaq-on is jegyzett LogMeIn nevét, hiszen a Magyarországról induló cég egyszerű megoldást adott arra kérdésre, hogy miként lehet könnyedén elérni egy mobil eszközről egy távoli gépet. Azt azonban kevesen tudják, hogy a cég felvirágoztatásában a forradalmi ötlet mellett egy jól összeszokott fejlesztői csapatra és egy olyan vezetőre is szükség volt, aki 15 éven belül két online céget is felépített a semmiből és tőzsdére vitte őket. A cég magyarországi ügyvezető igazgatója, Kovács Tamás arról is beszélt a Portfolio.hu-nak, hogy a 2000-es évek elején a cég alapvetően egy szűk körű, szakmai réteget szolgált ki, azonban Anka Márton és Michael Simon vezetésével egy olyan szolgáltatás-csomagot alakítottak ki, amely mára 125 millió felhasználót tudhat maga mögött. A cég legfőbb központja Amerikában van, azonban az egyik legfontosabb pillér, a fejlesztés Magyarországon maradt, hiszen a szakértői gárda a világ bármely pontján megállná a helyét. Az ügyvezető szerint a megújulás és az innováció nagyon fontos, a mobil eszközök térnyerése megállíthatatlan, ahogy az is, hogy egyre több eszközt akarunk hálózatba kapcsolni….

Forrás: Portfolio.hu

Címkék: ,

Nesze szemem egyél még !

Sokszor nehezen állunk ellen a finom ételeknek, és ezt tapasztaljuk a hírekkel kapcsolatban is. Elolvassuk, bosszankodunk és örülünk. Vagy azt mondjuk magunknak, hogy erre mindig emlékezni fogok (persze, hogy nem :-), de az is lehet, hogy kipróbálod. Leggyakrabban azonban csak olvasunk.

... közömbösen. Ez amit biztos nem szeretnénk. Ezért összegyűjtjük azokat a cikkeket, amikről van véleményünk és azokat a cikkeket, amiket a Google vagy más kereső véletlenül dob nekünk. Kíméletlenül és elkötelezetten nem változtatunk, mivel tudjuk, hogy szükség van agyagtáblákra és papirusztekercsekre. Legyen ez az oldal is ilyen. Ja, és bocs a reklámokért.

Klikk

Reklám pedig van. Szükség van rá a keresőmotorok miatt, a látogatás növeléséhez és persze bevételforrás számunkra. Biztos, hogy rajtad is segít. Hívj fel minket, vagy küldj egy levelet és beszéljünk róla.

Megéri !

Egy igazi szófelhő. Válassz!