Így áll a debreceni villamosprojekt

2012. május 31. fontos dátum lehetne Debrecen városának életében, de sajnos nem lesz az. Ekkor kellene az eredeti tervek szerint átadni a 2-es villamos vonalát a forgalomnak, ennek ellenére az építkezés gyakorlatilag áll. Forrás: Alfahír A Regionalbahn beszámolója szerint a debreceni 2-es villamos eredetileg tervezett átadási határideje 2012 május 31. már csak álom. Egy ideig […]

Szerző:

2012. május 31. fontos dátum lehetne Debrecen városának életében, de sajnos nem lesz az. Ekkor kellene az eredeti tervek szerint átadni a 2-es villamos vonalát a forgalomnak, ennek ellenére az építkezés gyakorlatilag áll.
Villamos-építés
Forrás: Alfahír

A Regionalbahn beszámolója szerint a debreceni 2-es villamos eredetileg tervezett átadási határideje 2012 május 31. már csak álom.

ez a bejegyzés

ez a bejegyzés a Metrinwest kft. mérlegtechnikai megoldásainak bemutatására szolgál. Profiljaink között a hídmérlegek és technológia mérlegek mellett a kalibrálás szerepel. tags: hídmérleg; vasúti; közúti; kombinált; technológiai mérlegek; big-bag zsáktöltő; elektronikus raktármérlegek; hordótöltő mérlegek; ex-es mérlegek; tartálymérleg; szalagmérleg; precíziós mérlegek; analitikai mérlegek; darabszámlálós mérlegek;precíziós mérlegek; élelmiszeripari mérlegek; címkenyomtató mérlegek; szuperlapos saválló mérlegek; felsőpályás húsipari mérlegek

Egy ideig a sokszor megtámadott és megismételt járműtender körüli botrányoktól volt hangos a sajtó majd nemrégiben a pályát építő alvállalkozók kezdtek volna sztrájkolni az őket ki nem fizető fővállalkozó, az ATK-konzorcium ellen. 2009 őszén még arról volt szó, hogy a járműtender miatt 2010-ről 2012-re tolódik a projekt befejezése. 2012-re kiderült, hogy a spanyol CAF szállíthatja a járműveket, viszont mostanra a pálya hiánya került előtérbe.

Villamos-építés
A Demján Sándor nevével fémjelzett Arcadom a hírek szerint átütemezve, 2012 december végéig tervezi teljesíteni kötelezettségeit – persze apró betűs rész itt is van, ugyanis a kocsiszínt csak 2013-ra vállalták. Ami azt is jelenti, hogy a 2012-es év vége is csupán egy jogilag fontos dátum, az utazóközönség számára nem hoz látványos változást. Esetleg akkor lehet majd tovább rágódni azon a gumicsonton, hogy kell-e kötbért követelni, de ez a fővállalkozó személye miatt nyilván inkább politikai, mint jogi kérdés. Mindenesetre a pálya építése állítólag folytatódik – a serény munkálatokról alábbi, április 10-én készült képeinken is meggyőződhet a kedves olvasó. Lássuk, hol is tart a pályaépítés, dőlnek-e már a fák! Vajon fogunk még utazni a debreceni 2-es villamoson az euro hazai bevezetése előtt? – teszi fel a kérdés a Regionalbahn újságírója, Magyarics Zoltán.

Villamos-építés

(a képek a szerző felvételei)

Címke: , , , , ,

Nesze szemem egyél még !

Sokszor nehezen állunk ellen a finom ételeknek, és ezt tapasztaljuk a hírekkel kapcsolatban is. Elolvassuk, bosszankodunk és örülünk. Vagy azt mondjuk magunknak, hogy erre mindig emlékezni fogok (persze, hogy nem :-), de az is lehet, hogy kipróbálod. Leggyakrabban azonban csak olvasunk.

... közömbösen. Ez amit biztos nem szeretnénk. Ezért összegyűjtjük azokat a cikkeket, amikről van véleményünk és azokat a cikkeket, amiket a Google vagy más kereső véletlenül dob nekünk. Kíméletlenül és elkötelezetten nem változtatunk, mivel tudjuk, hogy szükség van agyagtáblákra és papirusztekercsekre. Legyen ez az oldal is ilyen. Ja, és bocs a reklámokért.

Klikk

Reklám pedig van. Szükség van rá a keresőmotorok miatt, a látogatás növeléséhez és persze bevételforrás számunkra. Biztos, hogy rajtad is segít. Hívj fel minket, vagy küldj egy levelet és beszéljünk róla.

Megéri !