Fejcseréket hozhat az új MÁV-vezér

Ma lép hivatalba a MÁV Zrt. új elnök-vezérigazgatója, aki – úgy tudjuk – nem egyedül érkezik a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. menedzsmentjéből az állami vasúttársasághoz. Dávid Ilona a MÁV-csoport anyacégének elnök-vezérigazgatói székébe ül, a GYSEV-nél helyetteseként dolgozó Ungvári Csaba pedig hamarosan a MÁV-Start Zrt. élén válthatja a személyszállító leánycéget tavaly óta irányító Kővári Zsolt vezérigazgatót. […]

Szerző:

Ma lép hivatalba a MÁV Zrt. új elnök-vezérigazgatója, aki – úgy tudjuk – nem egyedül érkezik a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. menedzsmentjéből az állami vasúttársasághoz. Dávid Ilona a MÁV-csoport anyacégének elnök-vezérigazgatói székébe ül, a GYSEV-nél helyetteseként dolgozó Ungvári Csaba pedig hamarosan a MÁV-Start Zrt. élén válthatja a személyszállító leánycéget tavaly óta irányító Kővári Zsolt vezérigazgatót.

Forrás: Népszava

Sőt, várhatóan több MÁV-leány élére Dávid bizalmasai kerülhetnek.

ez a bejegyzés

ez a bejegyzés a Metrinwest kft. mérlegtechnikai megoldásainak bemutatására szolgál. Profiljaink között a hídmérlegek és technológia mérlegek mellett a kalibrálás szerepel. tags: hídmérleg; vasúti; közúti; kombinált; technológiai mérlegek; big-bag zsáktöltő; elektronikus raktármérlegek; hordótöltő mérlegek; ex-es mérlegek; tartálymérleg; szalagmérleg; precíziós mérlegek; analitikai mérlegek; darabszámlálós mérlegek;precíziós mérlegek; élelmiszeripari mérlegek; címkenyomtató mérlegek; szuperlapos saválló mérlegek; felsőpályás húsipari mérlegek


A “vérfrissítés” annak a jele lehet, hogy Dávid szabad kezet kapott a közösségi közlekedés átalakításához, mellyel az Orbán-kabinet is próbálkozik. Ám a reform iránya nem mindegy: Dávid elődjének, Szarvas Ferencnek azért kellett távoznia a MÁV-tól, mert nem értett egyet a kormányzat által új irányba vitt átalakítási koncepvióval. Kérdés, Dávid mekkora mozgásteret kap, ugyanis a közösségi közlekedés átalakítását május elsejétől kormánybiztosként Fónagy János, a fejlesztési tárca államtitkára felügyeli.
– Reméljük, hogy a MÁV-nál nemcsak az első- hanem a második vonalban is lesznek személycserék – mondta lapunknak a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke. Dorner Lajos szerint szemléletváltás kell, hiszen miközben a májusi járatritkítást újabb, kisebb menetrendszűkítés követheti, ám “miközben kevesebb vonat közlekedik, ugyanannyi főnök és 1200 cégautó van a MÁV-nál.” Az elnök úgy vélte, míg ezek nem változnak, nem lehet komolyan venni semmiféle reformszándékot vagy kormánybiztosi nyilatkozatot.
Dávid Ilonát hamarosan levélben keresi meg a nemrég megszűntetésre ítélt belföldi étkezőkocsikat üzemeltető cég ügyvezetője, kérve a június 16-án érvénybe lépő döntés felülvizsgálatát. Veres Tibor lapunknak elmondta: a MÁV-Start valótlan számok alapján mutatta ki, hogy a szolgáltatás több százmilliós veszteséget termel, miközben nem számolták el bevételként ezen plusz szolgáltatásnak az InterCity pótjegyben foglalt árát – ebből pedig 1,7 milliárd forint bevétel folyt be tavaly.

Lengyel Tibor / Népszava /
Címke: , , , , ,

Nesze szemem egyél még !

Sokszor nehezen állunk ellen a finom ételeknek, és ezt tapasztaljuk a hírekkel kapcsolatban is. Elolvassuk, bosszankodunk és örülünk. Vagy azt mondjuk magunknak, hogy erre mindig emlékezni fogok (persze, hogy nem :-), de az is lehet, hogy kipróbálod. Leggyakrabban azonban csak olvasunk.

... közömbösen. Ez amit biztos nem szeretnénk. Ezért összegyűjtjük azokat a cikkeket, amikről van véleményünk és azokat a cikkeket, amiket a Google vagy más kereső véletlenül dob nekünk. Kíméletlenül és elkötelezetten nem változtatunk, mivel tudjuk, hogy szükség van agyagtáblákra és papirusztekercsekre. Legyen ez az oldal is ilyen. Ja, és bocs a reklámokért.

Klikk

Reklám pedig van. Szükség van rá a keresőmotorok miatt, a látogatás növeléséhez és persze bevételforrás számunkra. Biztos, hogy rajtad is segít. Hívj fel minket, vagy küldj egy levelet és beszéljünk róla.

Megéri !