200 EEV-s Volvo a Waberer’s-nek

200 Volvo FH nyergesvontatóra szóló szerződést írt alá a Volvo Hungária Kft. és a legnagyobb magyar szállítmányozó és logisztikai vállalat, a Waberer’s International.    Forrás: vezess. hu A nyergesvontatókat, melyeket környezetkímélő EEV-motorral rendeltek, májustól kezdve, négy hónapon keresztül szállítja és adja át a Volvo. A Waberer’s International a Volvo Hungária Kft. legnagyobb ügyfele, a két […]

Szerző:

200 Volvo FH nyergesvontatóra szóló szerződést írt alá a Volvo Hungária Kft. és a legnagyobb magyar szállítmányozó és logisztikai vállalat, a Waberer’s International. 

 

Forrás: vezess. hu

A nyergesvontatókat, melyeket környezetkímélő EEV-motorral rendeltek, májustól kezdve, négy hónapon keresztül szállítja és adja át a Volvo. A Waberer’s International a Volvo Hungária Kft. legnagyobb ügyfele, a két cég kapcsolata 15 éves múltra tekint vissza. Wáberer György elnök-vezérigazgató és Illés Dávid, a Volvo Hungária Kft. ügyvezető igazgatója a beszerzést a két vállalat között fennálló kiváló együttműködés természetes folytatásának tekinti. A Waberer’s 2500 járművet magába foglaló flottája mintegy felét Volvo kamionok alkotják.

De mi is az az EEV?
Szó szerint enhanced enviromentally friendly vehicle, tehát fokozottan környezetbarát jármű.

Volvo FH 420 EEV

De miben különbözik az EEV az Euro 5-től?
A korábban használt ESC- és ELR-vizsgálati módszerek alapján a 2009. szeptember 1-jétől kötelező, Euro 5-ös vagy EEV normát teljesítő motorok csupán a kibocsátott szénhidrogének tömegében (0,46 és 0,25 g/kWh) és a füstkibocsátásban (0,5 és 0,15 m-1) különböznek. A szén-monoxidra (1,5 g/kWh), a nitrogén-oxidokra (2 g/kWh) és a szilárd részecskékre (0,02 g/kWh) vonatkozó határértékek ezeknél a méréstípusoknál megegyeznek az Euro 5-nél és az EEV-nél. Nem így az újabb ETC vizsgálati módszernél, ahol a szén-monoxid mértéke az Euro 5-ös norma 4 g/kWh-jához képest, az EEV-nél 3 g/kWh-ra csökkent. A nitrogén-oxidok kibocsátása itt sem változott, de ami a legfontosabb, a részecske-kibocsátás mennyisége a korábbi érték kétharmadára, 0,03 g-ról 0,02 g/kWh-ra csökkent. A két mérési módszer összes határértékét egyszerre kell teljesítenie annak a motornak, amelyik az EEV minősítésre pályázik.

 

Címkék: , , ,

Nesze szemem egyél még !

Sokszor nehezen állunk ellen a finom ételeknek, és ezt tapasztaljuk a hírekkel kapcsolatban is. Elolvassuk, bosszankodunk és örülünk. Vagy azt mondjuk magunknak, hogy erre mindig emlékezni fogok (persze, hogy nem :-), de az is lehet, hogy kipróbálod. Leggyakrabban azonban csak olvasunk.

... közömbösen. Ez amit biztos nem szeretnénk. Ezért összegyűjtjük azokat a cikkeket, amikről van véleményünk és azokat a cikkeket, amiket a Google vagy más kereső véletlenül dob nekünk. Kíméletlenül és elkötelezetten nem változtatunk, mivel tudjuk, hogy szükség van agyagtáblákra és papirusztekercsekre. Legyen ez az oldal is ilyen. Ja, és bocs a reklámokért.

Klikk

Reklám pedig van. Szükség van rá a keresőmotorok miatt, a látogatás növeléséhez és persze bevételforrás számunkra. Biztos, hogy rajtad is segít. Hívj fel minket, vagy küldj egy levelet és beszéljünk róla.

Megéri !

Egy igazi szófelhő. Válassz!